5 thoughts on “Avsnitt 6 – Ett litet garn av Davids hus

  1. Nu har jag använt en tågresa till stickning och avsnitt 3-6 av er podd. Väl spenderad tid, funderar även på om de hysteriska skratten når ut till medresenärerna… Antagligen! 😛 Kul att höra om blandat handarbete! Jag önskar mig mer om vävning. Har ni egna vävstolar? Hur får de plats? Jag har ärvt en och bara väntar tills jag får hus så att jag kan lära mig mer om vävning. Har hjälpt till med mormors väv, ett projekt som tagit mer än ett decennium nu. Bara kvar att knyta fram eller vad det nu heter. Samt vävningen förstås. Ja ja, nu ska jag fortsätta på stickningen som säkert blir bra till sist. Det är ju bara resultatet som syns, inte hur mycket man repat upp på vägen. ;P

  2. Hej! Jag har lyssnat på alla avsnitt och tycker att ni gör en himla härlig podd. Det är roligt att ni skrattar mycket och håller er mestadels till slöjd och så är det roligt att ni pratar om olika sorters slöjd.

  3. Lyssnar såhär ett år efter och tycker jättebra om podden. Jag hoppas ni släpper fler avsnitt snart, eftersom jag snart är ikapp. Jag gillar att höra vad ni slöjdar och bokrecension är ju super! Det är också roligt att höra om livet som slöjdlärare 😉 Ha det bästa/ Mia Ågren

Vad tyckte du om avsnittet?